• 30-05-2014, 00:18:40
    VDSMerkezi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çılgın adamlar yola devam go go go
    Teşekkürler
  • 30-05-2014, 03:44:30
    Merak ettiğim bişey var, şimdi bu test başarılı olursa/ki oldu gibi gözüküyor. Bu hizmet tüm sunucularınızda aktif mi olacak yoksa 1gbit firewall şukadar, 2gbit firewall şukadar gibisinden fiyatlandırma mı olacak?
  • 30-05-2014, 08:34:31
    SezerX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merak ettiğim bişey var, şimdi bu test başarılı olursa/ki oldu gibi gözüküyor. Bu hizmet tüm sunucularınızda aktif mi olacak yoksa 1gbit firewall şukadar, 2gbit firewall şukadar gibisinden fiyatlandırma mı olacak?
    10 Gbit DDoS koruması tüm networkte ama botnet saldırı türü hakkında ben de sorduğunuz soruyu merak ettim.
  • 30-05-2014, 09:46:12
    SezerX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merak ettiğim bişey var, şimdi bu test başarılı olursa/ki oldu gibi gözüküyor. Bu hizmet tüm sunucularınızda aktif mi olacak yoksa 1gbit firewall şukadar, 2gbit firewall şukadar gibisinden fiyatlandırma mı olacak?
    PlusTeknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10 Gbit DDoS koruması tüm networkte ama botnet saldırı türü hakkında ben de sorduğunuz soruyu merak ettim.
    Şu ana kadar cloud flare gibi gelişti sistem. A kaydı yonlendir nerede olursan ol ama bundan sonra Layre7 bir routing ile botnet filtrelerine 80.portu geçirip bu kuralları orada uygulatmak şimdiki hedef.
  • 30-05-2014, 13:46:36
    durmak yok yola devam
  • 30-05-2014, 23:48:19
    EksenBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    durmak yok yola devam
    Artık durumu olgunlaştırma zamanı

    https://www.r10.net/php/1267504-yeni-...post1069107624
  • 31-05-2014, 00:22:13
    Salay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Artık durumu olgunlaştırma zamanı

    https://www.r10.net/php/1267504-yeni-...post1069107624
    şu anda kapalı mı site yani deaktif mi ettiniz, yoksa neredeyse 3 dk dır benim bot olup olmadığım konusunda kararsızlık yaşıyorda..

    Yok eğer bu çalışma mantığıysa zaten kimse girmez
  • 31-05-2014, 00:38:36
    DarKPeArL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şu anda kapalı mı site yani deaktif mi ettiniz, yoksa neredeyse 3 dk dır benim bot olup olmadığım konusunda kararsızlık yaşıyorda..

    Yok eğer bu çalışma mantığıysa zaten kimse girmez
    sayfada herhangi bir sorun görünmüyor sadece kodlamada küçük bir hata var bot kontrolden sonra sayfaya otomatik yonlendirme yapmıyor arkadaşlar pc başında değil eğer sayfanızı yenilerseniz siteye giriş yapabilirsiniz sorunsuz şekilde pc başına geçince düzelticeklerdir.
  • 31-05-2014, 00:53:20
    EksenBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sayfada herhangi bir sorun görünmüyor sadece kodlamada küçük bir hata var bot kontrolden sonra sayfaya otomatik yonlendirme yapmıyor arkadaşlar pc başında değil eğer sayfanızı yenilerseniz siteye giriş yapabilirsiniz sorunsuz şekilde pc başına geçince düzelticeklerdir.
    sayfa yenileme ile olsa sizce buraya yazarmıydım girmiyor yani.. muhtemel bir yerde sorun oluşmuş, benim zaten amacım girmekten ziyade haber vermek, konuyu görünce dedim bir bakayım giriş yapamayınca da yazdım yani.