Salay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Artık durumu olgunlaştırma zamanı

https://www.r10.net/php/1267504-yeni-...post1069107624
şu anda kapalı mı site yani deaktif mi ettiniz, yoksa neredeyse 3 dk dır benim bot olup olmadığım konusunda kararsızlık yaşıyorda..

Yok eğer bu çalışma mantığıysa zaten kimse girmez