DarKPeArL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şu anda kapalı mı site yani deaktif mi ettiniz, yoksa neredeyse 3 dk dır benim bot olup olmadığım konusunda kararsızlık yaşıyorda..

Yok eğer bu çalışma mantığıysa zaten kimse girmez
sayfada herhangi bir sorun görünmüyor sadece kodlamada küçük bir hata var bot kontrolden sonra sayfaya otomatik yonlendirme yapmıyor arkadaşlar pc başında değil eğer sayfanızı yenilerseniz siteye giriş yapabilirsiniz sorunsuz şekilde pc başına geçince düzelticeklerdir.