• 26-05-2014, 18:56:35
    Üyeliği durduruldu
    bendede siteye girmiyor ilk kez giris yapamayı deniyorum, galiba sizin koruma dediğiniz şeyde sorun var gözden geçirmenizı öneririm, pingdom resimleride atmanız cidden cok saçma geldi
  • 26-05-2014, 18:57:44
    SpyError adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam, türkiye subesinden katiliyor görmüyormusunuz, ve türkce karetker kullanmis yani 100 de 99,99 Türkiyeden
    IP verince ne olacak? Sistemden ip banini acacaksiniz, aa sonra site acildi diyecekler? Bumu cözüm yani onu anlamadim : )))
    Bir konu var bu bizden ote demin baglanamıyorum diyen bir arkadasın bilgisayarına girdim ?klknfsldfn gibi kalmış o bizim filtremiz değil TT nin filtresi ona takılan arkadaslar lütfen bize yazmasın
  • 26-05-2014, 18:58:06
    Türkiye hatta Ankara'dan giriyorum . Malesef ip adresini veremem.Her giremeyen kişiden ip adresini istemeniz mantıksız bence bilginiz olsun
  • 26-05-2014, 18:59:57
    burada muhtemelen bizim gözümüzden kaçan bir durum var dediğim gibi demin bir başka arkadaşın bilgisayarında girdim ? linkinde takıldı sanırım tek iyileştirme yapması gereken biz değilz.
  • 26-05-2014, 19:00:40
    Misafir
    Salay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir konu var bu bizden ote demin baglanamıyorum diyen bir arkadasın bilgisayarına girdim ?klknfsldfn gibi kalmış o bizim filtremiz değil TT nin filtresi ona takılan arkadaslar lütfen bize yazmasın
    evet gayet güzel bir koruma olmus

    #Edit;
    Dedigim gibi, konuyla daha ilgilenmiyorum, cidden cok sacma ve komik kaciyor artik (: Bunca kisi sorun yasiyor olup saldiri esnasinda sitenin kapanmasi tesadüf degil. Buraya noktami koyuyorum, sadece sistemi daha gelisdirmeniz gerekdigini, dile getiriyorum. Ama normal site sunucu gibi gücsüz oldugunu yinede dile getirmek istedim.

    Iyi günler.
  • 26-05-2014, 19:01:08
    @salay team ile benim pc ye baglandi ve sayfayi acmaya calisti acilmadi yurt disinda oldugumdan eTT layer 7 ve zombie vss den soz etsede konuya hakim olmadigimdan kendi yorumumu katamayacagim.

    sadece konuyu takip eden arkadaslardan @salay'a team bilgilerinizi verin ve bizzat kendisi test etsin.
  • 26-05-2014, 19:02:02
    SpyError adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet gayet güzel bir koruma olmus
    Teşekkür ederim ticari hale getirdiğimizde tekrar deneriz şu anda acıkları görüyoruz.
    1. eksik donanımların test amaclı kurulmuş olması şu anda
    2. eksik Türktelekom ciddi anlamda agresif bir blok koyuyor sanırım bu giremiyorum diyenlerin cogu onda takılıyor gordugum kadarı ile
  • 26-05-2014, 19:02:21
    Şu an sorunsuz bir şekilde blog.salay.com.tr adresine erişip dolaşım yapabiliyorum

    Kayseri
  • 26-05-2014, 19:02:47
    TUANAM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @salay team ile benim pc ye baglandi ve sayfayi acmaya calisti acilmadi yurt disinda oldugumdan eTT layer 7 ve zombie vss den soz etsede konuya hakim olmadigimdan kendi yorumumu katamayacagim.

    sadece konuyu takip eden arkadaslardan @salay'a team bilgilerinizi verin ve bizzat kendisi test etsin.
    Teşekkürler