Hocam, türkiye subesinden katiliyor görmüyormusunuz, ve türkce karetker kullanmis yani 100 de 99,99 Türkiyeden

IP verince ne olacak? Sistemden ip banini acacaksiniz, aa sonra site acildi diyecekler? Bumu cözüm yani onu anlamadim : )))
Bir konu var bu bizden ote demin baglanamıyorum diyen bir arkadasın bilgisayarına girdim ?klknfsldfn gibi kalmış o bizim filtremiz değil TT nin filtresi ona takılan arkadaslar lütfen bize yazmasın