Salay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir konu var bu bizden ote demin baglanamıyorum diyen bir arkadasın bilgisayarına girdim ?klknfsldfn gibi kalmış o bizim filtremiz değil TT nin filtresi ona takılan arkadaslar lütfen bize yazmasın
evet gayet güzel bir koruma olmus

#Edit;
Dedigim gibi, konuyla daha ilgilenmiyorum, cidden cok sacma ve komik kaciyor artik (: Bunca kisi sorun yasiyor olup saldiri esnasinda sitenin kapanmasi tesadüf degil. Buraya noktami koyuyorum, sadece sistemi daha gelisdirmeniz gerekdigini, dile getiriyorum. Ama normal site sunucu gibi gücsüz oldugunu yinede dile getirmek istedim.

Iyi günler.