• 26-05-2014, 02:32:12
    cPanels adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    TTNET'i çok yordunuz bugün olan bizim internetlere oldu. Şaka bi yana cidden bir yavaşlama var idi son 1-2 saattir, şuanda düzeldi.
    bizde aynı şeyi konuşuyoruz heryere yazdık bu konuyu ama cok ciddi ataklar gördük gerçekten
  • 26-05-2014, 02:35:41
    Salay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bizde aynı şeyi konuşuyoruz heryere yazdık bu konuyu ama cok ciddi ataklar gördük gerçekten
    Gerçekten sizden kaynaklı bir yavaşlama olsa TTNET size sorun çıkartmaz mı? Yada sizin yerinize peşine düşmez mi bu saldırı yapanların?
  • 26-05-2014, 02:40:17
    cPanels adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerçekten sizden kaynaklı bir yavaşlama olsa TTNET size sorun çıkartmaz mı? Yada sizin yerinize peşine düşmez mi bu saldırı yapanların?
    Tesaduftur o buyuk olasılıkla
  • 26-05-2014, 02:44:56
    Üyeliği durduruldu
    Konunun özeti
  • 26-05-2014, 02:52:06
    JustRulz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu tür durumlar için öneri avler arkadaşlar iyi dinleyin sönmez dayınızı


    http://www.youtube.com/watch?v=Ys_F9bsrWkg
    RoxiRox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Agathodaimon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    leon_ist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konunun özeti
    Günün en güzel özeti oldu
  • 26-05-2014, 02:55:34
    Üyeliği durduruldu
    cPanels adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    TTNET'i çok yordunuz bugün olan bizim internetlere oldu. Şaka bi yana cidden bir yavaşlama var idi son 1-2 saattir, şuanda düzeldi.
    Demekki saldıran botlardan biride sendeydi,botnet yemiş pc haberin yok bi format lazım bu arada bu işin çözümü ddos botnet değil bence. Siz ne kadar kasarsanız kasın farketmez, maksimum cache aldırır yayını kesmez. CDN mantığıyla çalışıyor benim anladığım, cdn çalıştığı ipleri indirmek lazım bu arada böyle devam ederse salay bayağı bi botnetçiyi,lameri çekecek kendisine ve sonunda Cahitten şöyle bir açıklama bekliyorum '' Trafoya kedi girdi bizim sistem geçici olarak down, geliştiriyoruz '' şaka bir tarafa şuanda site UP ! sıkıntı yok herşey yolunda konuyu takipteyim
  • 26-05-2014, 02:57:23
    controlbilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Demekki saldıran botlardan biride sendeydi,botnet yemiş pc haberin yok bi format lazım bu arada bu işin çözümü ddos botnet değil bence. Siz ne kadar kasarsanız kasın farketmez, maksimum cache aldırır yayını kesmez. CDN mantığıyla çalışıyor benim anladığım, cdn çalıştığı ipleri indirmek lazım bu arada böyle devam ederse salay bayağı bi botnetçiyi,lameri çekecek kendisine ve sonunda Cahitten şöyle bir açıklama bekliyorum '' Trafoya kedi girdi bizim sistem geçici olarak down, geliştiriyoruz '' şaka bir tarafa şuanda site UP ! sıkıntı yok herşey yolunda konuyu takipteyim
    sanmam bugunun üzerine cıkabileceğini atağın 200K botnet gormusuz max. ve sistemi %15 yormuş sanırım bu sektorde bu işe bir nokta koyma zamanı gelmiş
  • 26-05-2014, 02:58:14
    salay yapar, kurdukları sistem başarılı ki devamıda gelir bunun
  • 26-05-2014, 03:07:31
    controlbilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Demekki saldıran botlardan biride sendeydi,botnet yemiş pc haberin yok bi format lazım bu arada bu işin çözümü ddos botnet değil bence. Siz ne kadar kasarsanız kasın farketmez, maksimum cache aldırır yayını kesmez. CDN mantığıyla çalışıyor benim anladığım, cdn çalıştığı ipleri indirmek lazım bu arada böyle devam ederse salay bayağı bi botnetçiyi,lameri çekecek kendisine ve sonunda Cahitten şöyle bir açıklama bekliyorum '' Trafoya kedi girdi bizim sistem geçici olarak down, geliştiriyoruz '' şaka bir tarafa şuanda site UP ! sıkıntı yok herşey yolunda konuyu takipteyim
    Yok ya bildiğin ADSL hatları yavaşladıydı. Kime yazsam benimde öyle diyip duruyordu. Tabi ki tesadüf tamamende ama insanın aklına gelmiyorda değil.