Demekki saldıran botlardan biride sendeydi,botnet yemiş pc haberin yok

bi format lazım

bu arada bu işin çözümü ddos botnet değil bence. Siz ne kadar kasarsanız kasın farketmez, maksimum cache aldırır yayını kesmez. CDN mantığıyla çalışıyor benim anladığım, cdn çalıştığı ipleri indirmek lazım

bu arada böyle devam ederse salay bayağı bi botnetçiyi,lameri çekecek kendisine ve sonunda Cahitten şöyle bir açıklama bekliyorum '' Trafoya kedi girdi bizim sistem geçici olarak down, geliştiriyoruz

'' şaka bir tarafa şuanda site UP ! sıkıntı yok herşey yolunda konuyu takipteyim

sanmam bugunun üzerine cıkabileceğini atağın 200K botnet gormusuz max. ve sistemi %15 yormuş sanırım bu sektorde bu işe bir nokta koyma zamanı gelmiş