cPanels adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
TTNET'i çok yordunuz bugün olan bizim internetlere oldu. Şaka bi yana cidden bir yavaşlama var idi son 1-2 saattir, şuanda düzeldi.
Demekki saldıran botlardan biride sendeydi,botnet yemiş pc haberin yok bi format lazım bu arada bu işin çözümü ddos botnet değil bence. Siz ne kadar kasarsanız kasın farketmez, maksimum cache aldırır yayını kesmez. CDN mantığıyla çalışıyor benim anladığım, cdn çalıştığı ipleri indirmek lazım bu arada böyle devam ederse salay bayağı bi botnetçiyi,lameri çekecek kendisine ve sonunda Cahitten şöyle bir açıklama bekliyorum '' Trafoya kedi girdi bizim sistem geçici olarak down, geliştiriyoruz '' şaka bir tarafa şuanda site UP ! sıkıntı yok herşey yolunda konuyu takipteyim