• 25-05-2014, 22:04:01
    #55
    Salay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok yurt dısında kapalı değil yazdığımız script belli bir ülkeden cok bot cagrısı aldığında load balancer da o ülkeleri GEOIP den engelliyor tekrar denermisiniz avrupa ve amerika erişimini temizledim

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:49:46 -->-> Daha önceki mesaj 21:47:43 --



    Tekrar denermisin abi filtreye girmişsin url den baktım nedenini inceliyorum kendi yazılımımızdır bu filtre bir takım acıkları olabilir
    İstek
    |
    Firewall
    |
    Load Balancer
    | |
    Proxy1 Proxy2
    | |
    Nodes - Nodes


    olarak işliyor

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:51:09 -->-> Daha önceki mesaj 21:49:46 --

    http://prntscr.com/3mi9f1

    tertemiz gözüküyor
    Basarili. Avrupa erisimini de surekli acik tutmaniz gerekli cunku gurbetci ziyaretci oranini dusunursek oldukca yogun bir ziyaretci trafigi bulunuyor. Ornek vermek gerekirse suandaki internet sitemin %60 gibi bir orani yurtdisi avrupa kaynakli yani Avrupa'yi da TR gibi gormek gerekli diye dusunuyorum.
  • 25-05-2014, 22:06:16
    #56
    iyi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Basarili. Avrupa erisimini de surekli acik tutmaniz gerekli cunku gurbetci ziyaretci oranini dusunursek oldukca yogun bir ziyaretci trafigi bulunuyor. Ornek vermek gerekirse suandaki internet sitemin %60 gibi bir orani yurtdisi avrupa kaynakli yani Avrupa'yi da TR gibi gormek gerekli diye dusunuyorum.
    Aslında script içinde white list countryler var şimdi tüm avrupa ve abd yi de ekledim genede sistem perfect ama ataklarda azalma yok sanırım küçümseyerek limitleri cok agresif tutmuşuz esas işi yapan zaten load balancer ve proxyler ile cachleme sistemimiz arkasındaki scriptler sadece rahatlatma amaçlı.
    Muhtemelen zaten R10 daki kadar güçlü atak kolay kolay gelmez çünkü şu anda ışığı gören saldırıyor
  • 25-05-2014, 22:12:34
    #57
    Salay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aslında script içinde white list countryler var şimdi tüm avrupa ve abd yi de ekledim genede sistem perfect ama ataklarda azalma yok sanırım küçümseyerek limitleri cok agresif tutmuşuz esas işi yapan zaten load balancer ve proxyler ile cachleme sistemimiz arkasındaki scriptler sadece rahatlatma amaçlı.
    Muhtemelen zaten R10 daki kadar güçlü atak kolay kolay gelmez çünkü şu anda ışığı gören saldırıyor
    sen mutluysan sorun yok
  • 25-05-2014, 22:23:01
    #58
    Irak girilmiyor.
  • 25-05-2014, 22:25:00
    #59
    GreeNEyeS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Irak girilmiyor.
    tekrar bakarmısnız bu zaten test amaçlı bir sistemdi bir sonraki vs. da muhtemelen ülke limit olmayacak. Limitleyerek kesmiyor sistem sadece kabuguna cekiliyor ana ülkeyi koruyor yogunluk arttıkca
  • 25-05-2014, 22:26:49
    #60
    Profesyonel arkadaşlardan bir ip adresini de test etmelerini rica edebilirmiyiz. Boşa para vermeyek eşşek yükü ile.

    37.247.104.197

    Yabancı firmadan 5000 TL aldığımız bir hizmet lütfen sunucuyu down edebilirseniz harika olacak biz kapandığını söyledik 1 2 kere saldırı geldi paramızı iade etmek için kapalı kalmalı vs. diyorlar güçlü saldırı yapan arakdaşlardan ricam 5 dk kapalı tutabilirseniz rica ediyorum. Kimse kapatamaz diye çok iddaalaşıyorlar
  • 25-05-2014, 22:27:31
    #61
    gayet başarılı
  • 25-05-2014, 22:28:37
    #62
    tapsin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Profesyonel arkadaşlardan bir ip adresini de test etmelerini rica edebilirmiyiz. Boşa para vermeyek eşşek yükü ile.

    37.247.104.197

    Yabancı firmadan 5000 TL aldığımız bir hizmet lütfen sunucuyu down edebilirseniz harika olacak biz kapandığını söyledik 1 2 kere saldırı geldi paramızı iade etmek için kapalı kalmalı vs. diyorlar güçlü saldırı yapan arakdaşlardan ricam 5 dk kapalı tutabilirseniz rica ediyorum. Kimse kapatamaz diye çok iddaalaşıyorlar
    3 sn içinde götürmüşler gibi

    http://prntscr.com/3miq0b
  • 25-05-2014, 22:29:43
    #63
    Salay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 sn içinde götürmüşler gibi

    http://prntscr.com/3miq0b
    yok pinge kapalı şuan sorun yok hala serverda açık TeamSpeak portları var. Sorun görünmüyor.