iyi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Basarili. Avrupa erisimini de surekli acik tutmaniz gerekli cunku gurbetci ziyaretci oranini dusunursek oldukca yogun bir ziyaretci trafigi bulunuyor. Ornek vermek gerekirse suandaki internet sitemin %60 gibi bir orani yurtdisi avrupa kaynakli yani Avrupa'yi da TR gibi gormek gerekli diye dusunuyorum.
Aslında script içinde white list countryler var şimdi tüm avrupa ve abd yi de ekledim genede sistem perfect ama ataklarda azalma yok sanırım küçümseyerek limitleri cok agresif tutmuşuz esas işi yapan zaten load balancer ve proxyler ile cachleme sistemimiz arkasındaki scriptler sadece rahatlatma amaçlı.
Muhtemelen zaten R10 daki kadar güçlü atak kolay kolay gelmez çünkü şu anda ışığı gören saldırıyor