Aslında script içinde white list countryler var şimdi tüm avrupa ve abd yi de ekledim

genede sistem perfect ama ataklarda azalma yok sanırım küçümseyerek limitleri cok agresif tutmuşuz esas işi yapan zaten load balancer ve proxyler ile cachleme sistemimiz arkasındaki scriptler sadece rahatlatma amaçlı.
Muhtemelen zaten R10 daki kadar güçlü atak kolay kolay gelmez çünkü şu anda ışığı gören saldırıyor