• 21-02-2014, 14:42:50
    #1
    Merhabalar,

    Müşterimiz 6 ay önce yurtdışından arkadaşının aracılığıyla getirtti ve iş yerini kapatmasından dolayı biz aldık ve satacağız. Özellikleri aşağıdadır, faturası yok fakat garantisi var. Ofis ortamında kabinet içerisinde barındırıldı ve sadece 3 ay kadar kullanıldı. Sunucu depomuzdadır, Avcılar'da görebilirsiniz.

    Ürün Marka Model: HP ML310e Gen8 E3-1220v3
    İşlemci: Intel Xeon E3-1220v3 (3.10GHz 8MB) Quad Core
    Bellek: 4 GB PC3-10600E 1333 MHz ECC DDR3-SDRAM
    Maximum Bellek: 32GB
    Sabit Disk Yuvası: 4 Adet
    Disk Ara Birimi: SATA
    Disk Özelliği: Non-Hot Plug / Simple Swap
    Sabit Disk: 1 x 1 TB SATA 3.5" NHP HDD
    Maksimum Disk Kapasite: 12 TB (4 x 3 TB)
    Raid Desteği: Raid 0 / 1 / 0+1
    Ağ Desteği: HP Ethernet 1Gb 2-port 330i Adapter
    Uzaktan Yönetim özelliği: iLO4
    Yedek Güç Ünitesi (RPS): YOK
    Kasa Tipi: Tower
    Kasa Boyutu: 4U
    Optik Sürücü: DVD-Writer

    Fiyat: 1700TL
    Kargo: Alıcı öder (Yurtiçi ile anlaşmamız var indirimli gönderebiliriz)

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:42:50 -->-> Daha önceki mesaj 14:08:01 --

    #Edit: Cihaz HP garantilidir. Server Serial Number etiketinin çekilmiş fotoğrafını verebilirim, sorgulamasını da HP'den yaptırabilirsiniz.
  • 21-02-2014, 16:46:50
    #2
    Sunucu ofis ortamında logo ve depo giriş çıkışlarına Rdp ile ulaşmak için mi kullanılmış acaba?
  • 21-02-2014, 17:27:27
    #3
    CnCServer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sunucu ofis ortamında logo ve depo giriş çıkışlarına Rdp ile ulaşmak için mi kullanılmış acaba?
    Sunucu, mikro yazılımı için database sunucusu olarak kullanıldı. Yoğun dahi kullanılmaya fırsat bile kalmadan zaten iş yeri kapandı ve bizde kurduğumuz şekilde kaldırdık. Sunucuda kurulum yapılmış programlar hala daha duruyor, satış gerçekleştirildiğinde sadece yazılımları kaldırıp teslim edeceğiz.

    Herhangi bir sıkıntısı vs. kesinlikle yoktur, ilk gün nasıl alındıysa aynı şekilde temizdir.
  • 21-02-2014, 17:50:15
    #4
    wave adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sunucu, mikro yazılımı için database sunucusu olarak kullanıldı. Yoğun dahi kullanılmaya fırsat bile kalmadan zaten iş yeri kapandı ve bizde kurduğumuz şekilde kaldırdık. Sunucuda kurulum yapılmış programlar hala daha duruyor, satış gerçekleştirildiğinde sadece yazılımları kaldırıp teslim edeceğiz.

    Herhangi bir sıkıntısı vs. kesinlikle yoktur, ilk gün nasıl alındıysa aynı şekilde temizdir.
    Ofisimizde de bu tarz sunucu bulunmakta dell marka kabinet demişsiniz de dikkatimi çekti 1 sunucu için kabinette o ofis sunucuyu nasıl bulundurdu, lakin bizde masa altında 7/24 365 gün hep açık. Kabinet tek sunucu için almadık zaten donanımlardan fazla anlamam ama tek sunucu için iklimlendirmeli kabinet sanırım piyasada mevcut değil, hayırlı satışlar.
  • 22-02-2014, 12:53:20
    #5
    CnCServer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ofisimizde de bu tarz sunucu bulunmakta dell marka kabinet demişsiniz de dikkatimi çekti 1 sunucu için kabinette o ofis sunucuyu nasıl bulundurdu, lakin bizde masa altında 7/24 365 gün hep açık. Kabinet tek sunucu için almadık zaten donanımlardan fazla anlamam ama tek sunucu için iklimlendirmeli kabinet sanırım piyasada mevcut değil, hayırlı satışlar.
    Sanırım eksik bilgi vermemden kaynaklanan soru işaretleri var, onları gidermek istiyorum.

    Bu sunucu firmanın tek sunucusu değil, bundan başka ofis içi/dışı yedeklemeler ve farklı işlevlerde kullanılan 2 adet rack tipi hp proliant sunucu, 1 adet hp 4u sunucu ve network ekipmanları vardı. Hepsi dikili kabinet'in içinde kabinet'in kapakları açık vaziyette sürekli kliması açık olan ve kullanılmayan ayrı bir oda da tutuluyordu. Firmaya full-managed hizmet verdiğimizden, kapatma haberinden sonra tüm donanım ve ekipmanları biz aldık, bazı ürünleri varolan müşterilerimizde iyileştirme amacıyla kullandık, bazılarını sistemimize dahil ettik. Bu Hp sunucu şuan için boşta duruyor ve müşterisi çıkarsa vereceğiz.

    Kusura bakmayın ama masa altında tutmuş olduğunuz sunucu sizin bileceğiniz iş size saygı duyuyorum. Bizimde masa altında sunucu tutan müşterilerimiz var fakat 1 adet rack sunucu için ileriyi de düşünerek masrafları gözardı edip 1 odayı yalıtımlı sistem odası olarak tadilat ettiren müşterimizde var kısacası sizin önem derecenize göre veri ve işleyiş değerlidir.
  • 22-02-2014, 14:08:13
    #6
    wave adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanırım eksik bilgi vermemden kaynaklanan soru işaretleri var, onları gidermek istiyorum.

    Bu sunucu firmanın tek sunucusu değil, bundan başka ofis içi/dışı yedeklemeler ve farklı işlevlerde kullanılan 2 adet rack tipi hp proliant sunucu, 1 adet hp 4u sunucu ve network ekipmanları vardı. Hepsi dikili kabinet'in içinde kabinet'in kapakları açık vaziyette sürekli kliması açık olan ve kullanılmayan ayrı bir oda da tutuluyordu. Firmaya full-managed hizmet verdiğimizden, kapatma haberinden sonra tüm donanım ve ekipmanları biz aldık, bazı ürünleri varolan müşterilerimizde iyileştirme amacıyla kullandık, bazılarını sistemimize dahil ettik. Bu Hp sunucu şuan için boşta duruyor ve müşterisi çıkarsa vereceğiz.

    Kusura bakmayın ama masa altında tutmuş olduğunuz sunucu sizin bileceğiniz iş size saygı duyuyorum. Bizimde masa altında sunucu tutan müşterilerimiz var fakat 1 adet rack sunucu için ileriyi de düşünerek masrafları gözardı edip 1 odayı yalıtımlı sistem odası olarak tadilat ettiren müşterimizde var kısacası sizin önem derecenize göre veri ve işleyiş değerlidir.
    Ofisimiz ataşehirde büyük bir plaza da ve kirası sadece 2.500TL ayrıca server odası ve kliması da var ama bizde stok ve giriş çıkış işlemlerini depodan personel yapmakta depo güneşlide ist.'un 2 ayrı tarafı ve zaten sunucu rack değil tower dell masa altı olmasında sorun yok bozulursa garantisi var biterse garantisi de atarız yenisini alırız. Ama tam açıklama yazında siz durumu anladım.
  • 22-02-2014, 16:12:59
    #7
    Yollanan pm.'leri cevapladım.

    Ayrıca, İstanbul Avrupa yakasından talip olanlara, sunucuyu ayağınıza kadar getirebiliriz sıkıntı değil
  • 24-02-2014, 09:02:57
    #8
    wave adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yollanan pm.'leri cevapladım.

    Ayrıca, İstanbul Avrupa yakasından talip olanlara, sunucuyu ayağınıza kadar getirebiliriz sıkıntı değil
    sunucu istanbulda ise yerınde gormek isterım adresi pm olarak atarsanız ziyaret etmek isterım
  • 24-02-2014, 11:02:44
    #9
    Merhaba, sunucuya talibiz seri numarasını PM den gönderirseniz kontrol edip alıyoruz. Ankaradayız.