wave adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sunucu, mikro yazılımı için database sunucusu olarak kullanıldı. Yoğun dahi kullanılmaya fırsat bile kalmadan zaten iş yeri kapandı ve bizde kurduğumuz şekilde kaldırdık. Sunucuda kurulum yapılmış programlar hala daha duruyor, satış gerçekleştirildiğinde sadece yazılımları kaldırıp teslim edeceğiz.

Herhangi bir sıkıntısı vs. kesinlikle yoktur, ilk gün nasıl alındıysa aynı şekilde temizdir.
Ofisimizde de bu tarz sunucu bulunmakta dell marka kabinet demişsiniz de dikkatimi çekti 1 sunucu için kabinette o ofis sunucuyu nasıl bulundurdu, lakin bizde masa altında 7/24 365 gün hep açık. Kabinet tek sunucu için almadık zaten donanımlardan fazla anlamam ama tek sunucu için iklimlendirmeli kabinet sanırım piyasada mevcut değil, hayırlı satışlar.