CnCServer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sunucu ofis ortamında logo ve depo giriş çıkışlarına Rdp ile ulaşmak için mi kullanılmış acaba?
Sunucu, mikro yazılımı için database sunucusu olarak kullanıldı. Yoğun dahi kullanılmaya fırsat bile kalmadan zaten iş yeri kapandı ve bizde kurduğumuz şekilde kaldırdık. Sunucuda kurulum yapılmış programlar hala daha duruyor, satış gerçekleştirildiğinde sadece yazılımları kaldırıp teslim edeceğiz.

Herhangi bir sıkıntısı vs. kesinlikle yoktur, ilk gün nasıl alındıysa aynı şekilde temizdir.