Netdirektte Sorunmu Var
119
●6.484
- 24-12-2007, 14:46:24Tüm amerika birden almanyaya kaydı haliyle durum bu hale geldi abd dcleri kampanya ustune kanpanya yapıyor ama millet geri doncek gibi durmuyor hayırlısı..
- 25-12-2007, 09:11:42Üyeliği durdurulduBende böyle düşünüyorum. Sürekli yurtdışı cıkışlarında sorun var. Hatta şuan hiçbir siteme giremiyorum. Bu durum 27 sine kadar devam ederse bende değiştiricem. tr lokasyonlu alıcam.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-12-2007, 09:26:52bana yavaşlıyo dersen gösteririm bu mesajınıstrhost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türk Telekom acilen altyapıda yükseltmeler yapmassa, Almanya = ABD olacak, çok canımız yanacak...