E ben Almanya'da 60-120 ping almak varken ne diye 200-350 ping'li Amerika'yı tercih edeyim ki? Gerçi, şu anda Almanya sunucuları da Amerika sunucularına dönmüş durumda.

Türk Telekom acilen altyapıda yükseltmeler yapmassa, Almanya = ABD olacak, çok canımız yanacak...