• 24-12-2007, 14:46:24
    #28
    Tüm amerika birden almanyaya kaydı haliyle durum bu hale geldi abd dcleri kampanya ustune kanpanya yapıyor ama millet geri doncek gibi durmuyor hayırlısı..
  • 24-12-2007, 14:56:29
    #29
    E ben Almanya'da 60-120 ping almak varken ne diye 200-350 ping'li Amerika'yı tercih edeyim ki? Gerçi, şu anda Almanya sunucuları da Amerika sunucularına dönmüş durumda. Türk Telekom acilen altyapıda yükseltmeler yapmassa, Almanya = ABD olacak, çok canımız yanacak...
  • 24-12-2007, 17:03:40
    #30
    valla sunucu ödeme günüme az zaman kaldı bu süre içinde değişmezse ya tr ya return abd
  • 25-12-2007, 09:11:42
    #31
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla sunucu ödeme günüme az zaman kaldı bu süre içinde değişmezse ya tr ya return abd
    Bende böyle düşünüyorum. Sürekli yurtdışı cıkışlarında sorun var. Hatta şuan hiçbir siteme giremiyorum. Bu durum 27 sine kadar devam ederse bende değiştiricem. tr lokasyonlu alıcam.
  • 25-12-2007, 09:13:53
    #32
    Üyeliği durduruldu
    sunucum almanyada süper hızlandı bu aralar düzeldi gibi ama
  • 25-12-2007, 09:26:52
    #33
    strhost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sunucum almanyada süper hızlandı bu aralar düzeldi gibi ama
    bana yavaşlıyo dersen gösteririm bu mesajını
  • 25-12-2007, 11:26:07
    #34
    Ne düzelmesi ya? Dün 350ms alıyordum pingde, şu anda aldığıma bakın:
    Alıntı
    C:\Documents and Settings\Kerem>ping KadeWeb Hosting Ve Tasarım Hizmetleri | Ana Sayfa

    32 bayt veri ile kadeweb.com [89.149.240.43] 'ping' ediliyor:

    89.149.240.43 cevabı: bayt=32 süre=472ms TTL=55
    89.149.240.43 cevabı: bayt=32 süre=498ms TTL=55
    İstek zaman aşımına uğradı.
    89.149.240.43 cevabı: bayt=32 süre=621ms TTL=55

    89.149.240.43 için Ping istatistiği:
    Paket: Giden = 4, Gelen = 3, Kaybolan = 1 (25% kayıp),
    Mili saniye türünden yaklaşık tur süreleri:
    En Az = 472ms, En Çok = 621ms, Ortalama = 530ms
  • 25-12-2007, 11:28:44
    #35
    Üyeliği durduruldu
    134 ms ile cevap veriyor ama demekki hala sorun var
  • 25-12-2007, 11:32:51
    #36
    ben sunucuya 3 gündür ulaşamıyorum
    ama netdirekttede bir sorun olabilir
    yabancı hıtlerde giremıyor siteye
    onlarda ttnetı kullanmıyorya