• 23-12-2007, 15:34:44
    #19
    Dün ve bugün sabah 5 - 6 saat oldu bu sorun. TT ye kaldıksa çok işimiz var. Adamlar sadece olmayan hattı bol keseden arttırıp satmayı biliyorlar Yurt dışı toplam çıkışımız bir Data center çıkışı kadar yok 200Gbps yapacaklarmış inşalah olurda belki rahat ederiz
  • 23-12-2007, 15:38:33
    #20
    Ni-Osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1-2 ay sık dişini ozaman TR lokasyonda 14-15TB trafik yapabileceksin
    Artık buna inanıyorum. Nixcon ilk çıktığında o fiyata imkansız dı. İlk başlarda bende sıcak bakmıyordum Nixcona ama günümüze bakınca neredeyse yurt içi en pahalı dc gibi oldu şu an nixcon. Bu rekabet ortamı oldukça 14 15 TB satan yerler mutlaka çıkacaktır yurt içinde.
  • 23-12-2007, 15:50:02
    #21
    Kurumsal PLUS
    ulkunet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Artık buna inanıyorum. Nixcon ilk çıktığında o fiyata imkansız dı. İlk başlarda bende sıcak bakmıyordum Nixcona ama günümüze bakınca neredeyse yurt içi en pahalı dc gibi oldu şu an nixcon. Bu rekabet ortamı oldukça 14 15 TB satan yerler mutlaka çıkacaktır yurt içinde.
    Nixcon'un yapacagını kim söyledi ben kendi adımıza konuştum Piyasada 14-15 TB satan yer mutlaka çıkar ancak bizde buna göre mutlaka daha iyisini yaparız hocam.
  • 23-12-2007, 16:02:10
    #22
    Üyeliği durduruldu
    bizim 2giga porta ulaşabileceğimiz tahmin etmiyordu türk telekom sanırım şaka bi yana cidden bizim kastırıyor olma ihtimalimiz baya bir yüksek
  • 23-12-2007, 16:17:50
    #23
    Üyeliği durduruldu
    sunucu kiralamayı düşünüyordum alternatiflerden biri almanya idi ama
  • 23-12-2007, 23:49:54
    #24
    Almanyadan çok Hollanda hatları oldukça stable gözükmekte. Leaseweb özellikle kolay kolay sorun verdiğini görmüyorum. 4mbit ADSL ye çıkmışken ve tüm radyo hostlar Almanyada derken 2Gbit yetermi ki
  • 24-12-2007, 14:13:31
    #25
    Üyeliği durduruldu
    Aynı sorun benimn sunucumdada var.!
  • 24-12-2007, 14:29:03
    #26
    ShanGaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı sorun benimn sunucumdada var.!
    Sorun sunucuda değil. Sorun Netdirekt'in hatlarında da değil. Sorun Almanya'daki telekomünikasyon altyapısında da değil. Sorun, Türkiye'den Almanya'ya giden hatlarda... Aşırı talep sebebiyle yetersiz kalıyor hatlar.
  • 24-12-2007, 14:29:47
    #27
    inş biran önce çözüm bulunur. Artık iyice moku çıkmaya başladı