Almanyadan çok Hollanda hatları oldukça stable gözükmekte. Leaseweb özellikle kolay kolay sorun verdiğini görmüyorum. 4mbit ADSL ye çıkmışken ve tüm radyo hostlar Almanyada derken 2Gbit yetermi ki