1 alana 1 bedava demesinlerde
Onu yapmazlarda, benim şüphelendiğim şey sunucu fiyatlarını biraz daha aşağı çekip kurulum ücreti parası almaları. 1-2 ay kullanıp bırakacak için zarar olacaktır ama sürekli kullanacaklar için çok karlı olur, çünkü ovh ceo su octave geçen ay ''bize 1-2 aylık değil devamlılık sağlayan müşteri gerekli ancak böyle mutlu oluruz'' şeklinde bir açıklama yapmıştı.
Bakalım bekleyip göreceğiz, dananın kuyruğunu.