• 02-10-2013, 18:41:34
    MercanTelekom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar tek vds vardı win kurulu uzak masaüstü vs. sıkıntısı yok tıkır tıkır çalışıyor.

    2. bir win kurdum fakat erişim sağlayamıyorum. ovh de genel bir problemmi var yoksa ben mi bir yerlerde hata yapıyorum yine?
    Hala problem varmı üstad
  • 02-10-2013, 20:10:31
    Sahinnetwork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hala problem varmı üstad
    evet malesef
  • 02-10-2013, 21:08:34
    MercanTelekom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet malesef
    Mac vs. ayarları tamam mıdır peki ?
  • 02-10-2013, 21:51:56
    Sahinnetwork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mac vs. ayarları tamam mıdır peki ?
    esxi üzerinden mac tanımlaması, consoldan ip/dns ayarlarını yaptım. esxi üzerindeki konsoldan bağlantıda sıkıntı yok. uzak masaüstü ile bağlanmaya çalışınca cevap gelmiyor bağlantı sağlanamıyor
  • 04-10-2013, 00:34:07
    Arkadaşlar ovh de ödeme numarasıyla hangi server ödemesi yapılmış görme şansımız varmı?
  • 17-10-2013, 03:19:00
    sunucuoptimizasyon.com
    Hadi gözünüz aydın ovh sunucu satışlarını 10-14 gün sonra açıyor, birde sürprizleri varmış bakalım neler olacak, bu arada ovh rbx5, sbg4 verimerkezlerini aktif etti, sbg2 de yakında hizmete girecekmiş.

    Alıntı
    @olesovhcom thanks for reply. how soon? Eta? People have business to run. New projects and clients to fulfil. Thanks!
    Oles ‏@olesovhcom 4 sa

    @cartwright118 10-14 days
  • 17-10-2013, 10:26:17
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hadi gözünüz aydın ovh sunucu satışlarını 10-14 gün sonra açıyor, birde sürprizleri varmış bakalım neler olacak, bu arada ovh rbx5, sbg4 verimerkezlerini aktif etti, sbg2 de yakında hizmete girecekmiş.
    Onlar açana kadar millet Hetzner'e akın etti bile.



    İngilizce meali;

    on October 30 is the day of testing new offerings.

    Ağızlarıyla kuş tutmalarını bekliyorum efendilerin.
  • 20-10-2013, 23:47:33
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hadi gözünüz aydın ovh sunucu satışlarını 10-14 gün sonra açıyor, birde sürprizleri varmış bakalım neler olacak, bu arada ovh rbx5, sbg4 verimerkezlerini aktif etti, sbg2 de yakında hizmete girecekmiş.
    1 alana 1 bedava demesinlerde
  • 21-10-2013, 00:28:20
    sunucuoptimizasyon.com
    ulkunet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 alana 1 bedava demesinlerde
    Onu yapmazlarda, benim şüphelendiğim şey sunucu fiyatlarını biraz daha aşağı çekip kurulum ücreti parası almaları. 1-2 ay kullanıp bırakacak için zarar olacaktır ama sürekli kullanacaklar için çok karlı olur, çünkü ovh ceo su octave geçen ay ''bize 1-2 aylık değil devamlılık sağlayan müşteri gerekli ancak böyle mutlu oluruz'' şeklinde bir açıklama yapmıştı.

    Bakalım bekleyip göreceğiz, dananın kuyruğunu.