Sahinnetwork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mac vs. ayarları tamam mıdır peki ?
esxi üzerinden mac tanımlaması, consoldan ip/dns ayarlarını yaptım. esxi üzerindeki konsoldan bağlantıda sıkıntı yok. uzak masaüstü ile bağlanmaya çalışınca cevap gelmiyor bağlantı sağlanamıyor