MercanTelekom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaşlar tek vds vardı win kurulu uzak masaüstü vs. sıkıntısı yok tıkır tıkır çalışıyor.

2. bir win kurdum fakat erişim sağlayamıyorum. ovh de genel bir problemmi var yoksa ben mi bir yerlerde hata yapıyorum yine?
Hala problem varmı üstad