• 08-09-2013, 23:01:55
    Üyeliği durduruldu
    bozkurtnevzat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Windows Loader yapmıştım diğer makinanın birine fiyatı dusuk oldugu ıcın kormadan yapmıstım hanı dıyorum bunda yaparsam bir sakınca olurmu olmaz diyorsanız sorun yok :d
    neden olsun
  • 08-09-2013, 23:09:09
    Tolgahanuzun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birşey sormak istiyorum. Burdan £3.34 fiyata 2 gb ramlık bir server alıp bunu 1gb'lık vds olacak şekilde 2 parça yapabiliyor muyuz?
    1* Türkiye'ye Kimsufi serisi satış yok. Ek olrak "£" satılan ürünler sadece Birleşik krallık vatandaşları için, Avrupa birliği üyeside olsanız Birleşik Krallıkta yaşayıp, fatura ibraz edemiyorsanız alamazsınız.

    2* Kimsufi sunucularda ek IP verilmiyor. VPS açabilmeniz için en az +1 IP gerekir ki buda yok bu sunucularda.
  • 08-09-2013, 23:09:34
    SunucuservisTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    neden olsun
    r10 da bir arkadaş, ovh sunucuları otomatik denetliyor gibisinden bir şey yazmıştı o yüzden şey etmiştim neyse sağolun
  • 08-09-2013, 23:11:47
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar sunucudan memnun olmayıp işine yaramayan varsa boşta sunucusu olan bir kişinin sunucusunu alabilirim.
  • 08-09-2013, 23:17:39
    Ufkabakan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1* Türkiye'ye Kimsufi serisi satış yok. Ek olrak "£" satılan ürünler sadece Birleşik krallık vatandaşları için, Avrupa birliği üyeside olsanız Birleşik Krallıkta yaşayıp, fatura ibraz edemiyorsanız alamazsınız.

    2* Kimsufi sunucularda ek IP verilmiyor. VPS açabilmeniz için en az +1 IP gerekir ki buda yok bu sunucularda.
    İlginiz için teşekkür ederim. Peki bu şekilde hizmet veren bildiğiniz firmalar var mı?
  • 08-09-2013, 23:25:47
    Tolgahanuzun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlginiz için teşekkür ederim. Peki bu şekilde hizmet veren bildiğiniz firmalar var mı?
    Rica ederim.

    Bu fiyatlarda, bu seviyede donanım ve Hat veren başka datacenter Dünyada yok. Bu sebeple son 1 aydır satış patlaması yaşadılar. Bunca bekletme ve türlü sorunlar bu işlem yoğunlu ile alakalı oldu.
  • 08-09-2013, 23:34:26
    msp lerde yeni ip siparişini nerden veriyoruz arkadaşlar.
  • 09-09-2013, 00:00:55
    Ufkabakan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rica ederim.

    Bu fiyatlarda, bu seviyede donanım ve Hat veren başka datacenter Dünyada yok. Bu sebeple son 1 aydır satış patlaması yaşadılar. Bunca bekletme ve türlü sorunlar bu işlem yoğunlu ile alakalı oldu.
    Fiyat olarak uygun düzeyde bildiğiniz, sorun çıkmayacak bir firmada olur. Evet fiyat uygun
  • 09-09-2013, 02:06:25
    dispute çektiğim halde benimde minisp gelmiş