SunucuservisTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
neden olsun
r10 da bir arkadaş, ovh sunucuları otomatik denetliyor gibisinden bir şey yazmıştı o yüzden şey etmiştim neyse sağolun