bozkurtnevzat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Windows Loader yapmıştım diğer makinanın birine fiyatı dusuk oldugu ıcın kormadan yapmıstım hanı dıyorum bunda yaparsam bir sakınca olurmu olmaz diyorsanız sorun yok :d
neden olsun