• 08-09-2013, 17:39:34
    Üyeliği durduruldu
    bizimki hala yok off
  • 08-09-2013, 17:42:45
    MercanTelekom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    zamansız gelen sunucun ta....
    ailem geldi dün ziyarete, bu sabah teslim edilmiş benimkide

    ek ip alabiliyormuyuz bu minisp lere?
    3 adet IP Fail-Over (tanesi 1 küsür euro) alabiliyorsunuz. Daha sonra ip alabilmek için 18-20 euro arası bir ücreti olan profesyonel hizmet paketini alıyorsunuz. Ardından ise max 32ye kadar ip alabiliyorsunuz.
  • 08-09-2013, 17:56:12
    Sahinnetwork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 adet IP Fail-Over (tanesi 1 küsür euro) alabiliyorsunuz. Daha sonra ip alabilmek için 18-20 euro arası bir ücreti olan profesyonel hizmet paketini alıyorsunuz. Ardından ise max 32ye kadar ip alabiliyorsunuz.
    eyvallah teşekkür ederim.
  • 08-09-2013, 17:59:07
    Üyeliği durduruldu
    bu kdvyi nasıl kaldırtacağım neler gerekli sonuçta ben fransada yaşamıyorum.
  • 08-09-2013, 18:00:34
    iswail adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu kdvyi nasıl kaldırtacağım neler gerekli sonuçta ben fransada yaşamıyorum.
    Commercial bölümüne ticket aç ve ingilizce TR'de yaşadığını söyle adına kayıtlı bir fatura gönder TR adresli bir sonraki ay %19 vergi gelmez.
  • 08-09-2013, 18:04:38
    Arkadaşlar stoklar bitmiş galiba. Bunları up-down olarak kullanabilirmiyiz ? ve almak için stokların açılmasını mı beklemeliyiz ?
  • 08-09-2013, 18:41:11
    bozkurtnevzat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kurulumu başlatmıştım bittikten sonra tekrar deniyecem çok teşekkürler.

    arkadaşlar reinstall dan sunucuma windows kurdum c yi raid 1 secerek 100 gb atadım geri kalan bolumu raid 0 olarak d yaptım.. kurulum bitince c 100 gb geldi. d ise 3,44 tb geldi normalde toplam 3,66 gibi olması gerekiyordu.. acaba hiç kayıp olmadan bir kurulum için nasıl bir yöntem kullanmam gerekiyor...
  • 08-09-2013, 18:49:28
    bozkurtnevzat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar reinstall dan sunucuma windows kurdum c yi raid 1 secerek 100 gb atadım geri kalan bolumu raid 0 olarak d yaptım.. kurulum bitince c 100 gb geldi. d ise 3,44 tb geldi normalde toplam 3,66 gibi olması gerekiyordu.. acaba hiç kayıp olmadan bir kurulum için nasıl bir yöntem kullanmam gerekiyor...
    Kendi bilgisayarınıza da bakın, her windows işletim sistemi hdd'den kesinti yapar bu doğal. Bundan fazla alan kullanamazsınız.
  • 08-09-2013, 19:01:45
    CnCServer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendi bilgisayarınıza da bakın, her windows işletim sistemi hdd'den kesinti yapar bu doğal. Bundan fazla alan kullanamazsınız.
    demek istediğim c yi 100 yerine 200 yapsam 200 gb kayıp oluyor


    Sent from my iPhone using Tapatalk