bozkurtnevzat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaşlar reinstall dan sunucuma windows kurdum c yi raid 1 secerek 100 gb atadım geri kalan bolumu raid 0 olarak d yaptım.. kurulum bitince c 100 gb geldi. d ise 3,44 tb geldi normalde toplam 3,66 gibi olması gerekiyordu.. acaba hiç kayıp olmadan bir kurulum için nasıl bir yöntem kullanmam gerekiyor...
Kendi bilgisayarınıza da bakın, her windows işletim sistemi hdd'den kesinti yapar bu doğal. Bundan fazla alan kullanamazsınız.