Kurulumu başlatmıştım bittikten sonra tekrar deniyecem çok teşekkürler.
arkadaşlar reinstall dan sunucuma windows kurdum c yi raid 1 secerek 100 gb atadım geri kalan bolumu raid 0 olarak d yaptım.. kurulum bitince c 100 gb geldi. d ise 3,44 tb geldi normalde toplam 3,66 gibi olması gerekiyordu.. acaba hiç kayıp olmadan bir kurulum için nasıl bir yöntem kullanmam gerekiyor...