• 05-09-2013, 12:14:12
    benim mesajları çözdülermi ne.
    9 ağustos siparişinten gelen giden yok hala
  • 05-09-2013, 13:07:01
    MercanTelekom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim mesajları çözdülermi ne.
    9 ağustos siparişinten gelen giden yok hala
    Sana daha var be üstad =) 32 gün beklemen gerek
  • 05-09-2013, 14:00:18
    Sahinnetwork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sana daha var be üstad =) 32 gün beklemen gerek
    32. gün diyorsun )
    ya sıra işi değil o kesin. arkadaşın sip. no 219xx ama teslim almış.
    tombala çekiyorlar, kim çıkarsa veriyorlar sanırım.
  • 05-09-2013, 14:25:02
    MercanTelekom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    32. gün diyorsun )
    ya sıra işi değil o kesin. arkadaşın sip. no 219xx ama teslim almış.
    tombala çekiyorlar, kim çıkarsa veriyorlar sanırım.
    Çok değişik bir verimerkezi bunlar. Önce teslim ettiler daha sonra kusur tesbit ettik diye yaklaşık 1 saat kapattılar sunucuyu. Daha sonra 100 mbit olan hattı 200 yaptılar felan. Şu anda tek sorun harddisk 2 tb. Esx de görünmüyor kalan diskler.Ticket attık bakalım ne zamana halledecekler. 4 TB hdd yazyorlar 2 geliyor çözemedim...
  • 05-09-2013, 14:32:29
    Çok şükür... En azından insan yerine koyup anlamlı bir mail yolladılar sonunda.

    GRA lokasyon istiyormusun ? Aynen hacı istiyorum sunucumu verde Fr den nerden veriyosan ver artıkın dedim.

    Acaba dedikleri gibi 48 saat içinde teslim edecekler mi ? Umarım sorunsuz teslim ederler.
  • 05-09-2013, 14:44:44
    turkiyereseller adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok şükür... En azından insan yerine koyup anlamlı bir mail yolladılar sonunda.

    GRA lokasyon istiyormusun ? Aynen hacı istiyorum sunucumu verde Fr den nerden veriyosan ver artıkın dedim.

    Acaba dedikleri gibi 48 saat içinde teslim edecekler mi ? Umarım sorunsuz teslim ederler.
    Biz onayladıktan sonra yaklaşık 3 günün sonunda teslim aldık ama sizinkisi nasıl olur bilemiyorum
  • 05-09-2013, 14:50:23
    sunucuoptimizasyon.com
    Sahinnetwork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok değişik bir verimerkezi bunlar. Önce teslim ettiler daha sonra kusur tesbit ettik diye yaklaşık 1 saat kapattılar sunucuyu. Daha sonra 100 mbit olan hattı 200 yaptılar felan. Şu anda tek sorun harddisk 2 tb. Esx de görünmüyor kalan diskler.Ticket attık bakalım ne zamana halledecekler. 4 TB hdd yazyorlar 2 geliyor çözemedim...
    Diski kendiniz ekleyeceksiniz, esxi den.
  • 05-09-2013, 15:03:00
    şimdi mSP siparişi versem kaç güne teslim olur? yorumlarda 1 ay önce sipariş verenlerin siparişi hale beklediği yazıyor, kararsız kaldım açıkcası
  • 05-09-2013, 15:05:40
    Serhatus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şimdi mSP siparişi versem kaç güne teslim olur? yorumlarda 1 ay önce sipariş verenlerin siparişi hale beklediği yazıyor, kararsız kaldım açıkcası
    msp serisinden sadece amerika için sipariş verebilirsiniz, orada çok bekleyeceğinizi sanmıyorum.