Sahinnetwork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok değişik bir verimerkezi bunlar. Önce teslim ettiler daha sonra kusur tesbit ettik diye yaklaşık 1 saat kapattılar sunucuyu. Daha sonra 100 mbit olan hattı 200 yaptılar felan. Şu anda tek sorun harddisk 2 tb. Esx de görünmüyor kalan diskler.Ticket attık bakalım ne zamana halledecekler. 4 TB hdd yazyorlar 2 geliyor çözemedim...
Diski kendiniz ekleyeceksiniz, esxi den.