• 04-09-2013, 11:56:59
    SunucuservisTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ödeme alamıyor çünkü fatura çıkıyor sizin karttan çekmeye çalışıyor eğer kartta bakiye yoksa 24 saat sizi paypal banlıyor 24 saat işinde terkrar denerseniz süre gene sıfırlanıyor bir 24 saat daha oluyor en son denemenizin üstünden 24 saat geçdik,den sonra ödeme yapabilirsiniz
    ben öyle yaptım 2 sinde fatura çıktı kartta bakiye yok diye 24 saat banladılar sonra bekledim dün akşam saat 20.00 24 saat doldu ve ödeme yapabildim + yeni makinede aldım
    online.net konusunda sıkıntıları olan varsa bana yazabilir elimden geldikçe yardımcı olmaya çalışırım
    Hocam ben 2 3 defa farklı günlerde denedim paypal direk kredi kartına bağlı ve bol bol limit var ama kabul etmiyor risk diye.

    root sorununuda sadece Centos6 kurdum önce onun için gelen şifre ile ssh girdim şimdi cpaneli kendim kuruyorum. Sonunda sunucuya erişebildim
  • 04-09-2013, 12:03:04
    Üyeliği durduruldu
    ulkunet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben 2 3 defa farklı günlerde denedim paypal direk kredi kartına bağlı ve bol bol limit var ama kabul etmiyor risk diye.

    root sorununuda sadece Centos6 kurdum önce onun için gelen şifre ile ssh girdim şimdi cpaneli kendim kuruyorum. Sonunda sunucuya erişebildim
    paypalınız euro ise ve banlı değilse sorun olmaz + sürekli paypal adresi değiştirseniz de bu yazıyor
  • 04-09-2013, 12:12:29
    SunucuservisTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    paypalınız euro ise ve banlı değilse sorun olmaz + sürekli paypal adresi değiştirseniz de bu yazıyor
    PayPal euro yaklaşık 12 senedir aktif bir paypal hesabı. OInline.net ten ilk kez alışveriş yaptım. Paypal domain uzantısı .com.tr
  • 04-09-2013, 12:16:48
    Üyeliği durduruldu
    ulkunet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    PayPal euro yaklaşık 12 senedir aktif bir paypal hesabı. OInline.net ten ilk kez alışveriş yaptım. Paypal domain uzantısı .com.tr
    valla ben 208 euro dün ödedim

    http://screencast.com/t/PBRvryJX
  • 04-09-2013, 12:24:02
    SunucuservisTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla ben 208 euro dün ödedim

    http://screencast.com/t/PBRvryJX
    Erreur : Your authorisation is refused due to risk gene denedim gene aynı

    Adamlar bizi direk riskli görüyor. Yeni üye oldum diye olaiblirmi acaba. Siz panelinizden alsanız ben size ödeme geçsem benim panele gönderim yapabiliyormusunzu sunucuyu. 9.99€ luktan.
  • 04-09-2013, 12:30:08
    Üyeliği durduruldu
    ulkunet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Erreur : Your authorisation is refused due to risk gene denedim gene aynı

    Adamlar bizi direk riskli görüyor. Yeni üye oldum diye olaiblirmi acaba. Siz panelinizden alsanız ben size ödeme geçsem benim panele gönderim yapabiliyormusunzu sunucuyu. 9.99€ luktan.
    onuda sordum daha önce bunu yapamıyoruz diyorlar :S

    paypaldan bana geçin ben size alam
  • 04-09-2013, 12:42:22
    ulkunet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sunucum teslim edilmiş. 100mbps port ile GRA lokasyon.
    Gelen mail sadece ödeme maili. Bu sunucunun root şifresini nerden görebilirim
    Sahinnetwork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizimkiside teslim edilmiş nihayet.Bakalım bundan sonra ne yaşayacağız. Darısı bekleyenlern başına.
    vay vay vay vay ki ne vay arkadaş.
    adamlar teslim almışlar. siz şimdi dünyayıda farklı renkte görürsünüz

    sizinkileri okuyunca çok pis ekşın yaptım paneli açtım benimkide gelmiştir diye ama

  • 04-09-2013, 12:45:22
    SunucuservisTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    onuda sordum daha önce bunu yapamıyoruz diyorlar :S

    paypaldan bana geçin ben size alam
    ÖM göderdim hocam.

    Ayın 3. deki siparişim geldi Onunlada 4 5 saattir uğraşıyorum. cPanel kurulum dedim temiz 30 40 dakika olmuştur hala kuruyor
  • 04-09-2013, 12:49:09
    Üyeliği durduruldu
    MercanTelekom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vay vay vay vay ki ne vay arkadaş.
    adamlar teslim almışlar. siz şimdi dünyayıda farklı renkte görürsünüz

    sizinkileri okuyunca çok pis ekşın yaptım paneli açtım benimkide gelmiştir diye ama

    al bendende o kadar