SunucuservisTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
valla ben 208 euro dün ödedim

http://screencast.com/t/PBRvryJX
Erreur : Your authorisation is refused due to risk gene denedim gene aynı

Adamlar bizi direk riskli görüyor. Yeni üye oldum diye olaiblirmi acaba. Siz panelinizden alsanız ben size ödeme geçsem benim panele gönderim yapabiliyormusunzu sunucuyu. 9.99€ luktan.