• 29-08-2013, 15:11:22
    CnCServer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Okuyunuz olayı çözünüz https://www.r10.net/1067826753-post160.html
    EG 64G bu modeli gün içinde teslim ediyorsanız hemen ovh den iptal edip sizden alayım
  • 29-08-2013, 15:18:29
    CnCServer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Okuyunuz olayı çözünüz https://www.r10.net/1067826753-post160.html
    Hepsinde 0$ yazıyor 1'er tane sipariş veriyorum

  • 29-08-2013, 15:37:21
    Sahinnetwork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla onlar insan,ırk ayrımı yapmasa emin ol sende yapmazdın. Bu arada mailde gelmedi OVH dan bari lokasyon seçimi yaptırsalarda bir an önce teslim etseler. Artık gün sayar olduk. Bu kadar saçmalığı ilk defa görüyorum. Sipariş tarihi 02.08.2013 - 29.08.2013. Ayrıca 1 haftada gelmesini umut eden arkadaşlar var, benim anlamadığım bizim burda 3-4 haftadır beklediğimizi görerek nasıl hemen gelmesini bekliyorlar anlayamadım.
    herkez alınca bir umut belki arada kaynarım diye umud ediyor. bundan sonra düzene girermi bilmiyorum ama girmeyen herkezi sonu benim gibi olacak

    CnCServer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Okuyunuz olayı çözünüz https://www.r10.net/1067826753-post160.html
    sanırım ovh bizimkileri yakın zamanda teslim edecek ama bu ay ovh den aldıklarımızı diğer ay sizin yönetiminize vermeleri gibi birşey mümkünmü?
    aynı sunucu ama faturaları vs. size aktarsalar bizde size ödesek.
    en azından faturamızı yolluyorsunuz, sıkıntı varsa Türkçe cevap alıyoruz.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 15:37:21 -->-> Daha önceki mesaj 15:36:03 --

    Sahinnetwork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla onlar insan,ırk ayrımı yapmasa emin ol sende yapmazdın. Bu arada mailde gelmedi OVH dan bari lokasyon seçimi yaptırsalarda bir an önce teslim etseler. Artık gün sayar olduk. Bu kadar saçmalığı ilk defa görüyorum. Sipariş tarihi 02.08.2013 - 29.08.2013. Ayrıca 1 haftada gelmesini umut eden arkadaşlar var, benim anlamadığım bizim burda 3-4 haftadır beklediğimizi görerek nasıl hemen gelmesini bekliyorlar anlayamadım.
    bu arada kardeş, yermi bilmiyorum ama lokasyon değişikliği onay linki şu şekilde:

    https://www.ovh.com/fr/cgi-bin/changeDc.cgi?o=SİPARİŞNO&p=lqpl&c=y
    denemek istersen
  • 29-08-2013, 15:37:26
    Salihweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hepsinde 0$ yazıyor 1'er tane sipariş veriyorum

    Sağ üstte doları tl yap fiyatlar geliyor
  • 29-08-2013, 16:08:00
    Alıntı
    bu arada kardeş, yermi bilmiyorum ama lokasyon değişikliği onay linki şu şekilde:

    https://www.ovh.com/fr/cgi-bin/changeDc.cgi?o=[COLOR="Red"]SİPARİŞNO[/COiLOR]&p=lqpl&c=y
    denemek istersen
    Yemedi hata verdi. Bu arada benim siparişte terminate felan diyor ya ben daha önce görmedim diye hatırlıyorum. Yüklemeler karşısında yazıyor terminate diye. Size zahmet sipariş linkinizi verebilir misiniz ?
  • 29-08-2013, 17:06:47
    sunucuoptimizasyon.com
    Sahinnetwork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yemedi hata verdi. Bu arada benim siparişte terminate felan diyor ya ben daha önce görmedim diye hatırlıyorum. Yüklemeler karşısında yazıyor terminate diye. Size zahmet sipariş linkinizi verebilir misiniz ?
    Terminate değil Terminé dir o. Fransızcada tamamlandı demek

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:06:47 -->-> Daha önceki mesaj 17:02:53 --

    SmedyaBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mSP 4 siparişim vardı,

    RBX 2013-07-30 13:19:04
    GRA 2013-08-12 13:25:34
    GRA 2013-08-21 22:08:28
    GRA 2013-08-21 13:21:11 X

    Yanına x koyduğum siparişim teslim edildi. Sipariş sırası olarak ondan önce sunucularım da vardı. Bu iş sipariş sırasıyla değilmiş.
    Bu arada sizin teslim edilen sunucunun sipariş numarası kaçtı acaba?
  • 29-08-2013, 17:32:37
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Terminate değil Terminé dir o. Fransızcada tamamlandı demek
    O zaman bizim sunucu tamamlandıysa teslim etmelerine az kaldı gibi =) Sizin sipariş linkinizde var mı böyle birşey? Link gönderebilir misiniz?
  • 29-08-2013, 17:34:09
    sunucuoptimizasyon.com
    Sahinnetwork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O zaman bizim sunucu tamamlandıysa teslim etmelerine az kaldı gibi =) Sizin sipariş linkinizde var mı böyle birşey? Link gönderebilir misiniz?
    Ödeme onaylandıktan sonra sunucu için tamamlandı diyor ama kurulum için devam ediyor şeklinde uyarı çıkıyor, o durumda artık 10-20 gün bekliyor işte Sunucu geldiğinde zaten faturada atanan domain görünmeye başlar ve mail gelir.
  • 29-08-2013, 17:35:17
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ödeme onaylandıktan sonra sunucu için tamamlandı diyor ama kurulum için devam ediyor şeklinde uyarı çıkıyor, o durumda artık 10-20 gün bekliyor işte Sunucu geldiğinde zaten faturada atanan domain görünmeye başlar ve mail gelir.
    Nasıl adamlarki bunlar bi işletim sistemini 27 günde kuramadılar