Ödeme onaylandıktan sonra sunucu için tamamlandı diyor ama kurulum için devam ediyor şeklinde uyarı çıkıyor, o durumda artık 10-20 gün bekliyor işte

Sunucu geldiğinde zaten faturada atanan domain görünmeye başlar ve mail gelir.
Nasıl adamlarki bunlar bi işletim sistemini 27 günde kuramadılar