Valla onlar insan,ırk ayrımı yapmasa emin ol sende yapmazdın. Bu arada mailde gelmedi OVH dan bari lokasyon seçimi yaptırsalarda bir an önce teslim etseler. Artık gün sayar olduk. Bu kadar saçmalığı ilk defa görüyorum. Sipariş tarihi 02.08.2013 - 29.08.2013. Ayrıca 1 haftada gelmesini umut eden arkadaşlar var, benim anlamadığım bizim burda 3-4 haftadır beklediğimizi görerek nasıl hemen gelmesini bekliyorlar anlayamadım.
herkez alınca bir umut belki arada kaynarım diye umud ediyor. bundan sonra düzene girermi bilmiyorum ama girmeyen herkezi sonu benim gibi olacak
sanırım ovh bizimkileri yakın zamanda teslim edecek ama bu ay ovh den aldıklarımızı diğer ay sizin yönetiminize vermeleri gibi birşey mümkünmü?
aynı sunucu ama faturaları vs. size aktarsalar bizde size ödesek.
en azından faturamızı yolluyorsunuz, sıkıntı varsa Türkçe cevap alıyoruz.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 15:37:21 -->-> Daha önceki mesaj 15:36:03 --
Valla onlar insan,ırk ayrımı yapmasa emin ol sende yapmazdın. Bu arada mailde gelmedi OVH dan bari lokasyon seçimi yaptırsalarda bir an önce teslim etseler. Artık gün sayar olduk. Bu kadar saçmalığı ilk defa görüyorum. Sipariş tarihi 02.08.2013 - 29.08.2013. Ayrıca 1 haftada gelmesini umut eden arkadaşlar var, benim anlamadığım bizim burda 3-4 haftadır beklediğimizi görerek nasıl hemen gelmesini bekliyorlar anlayamadım.
bu arada kardeş, yermi bilmiyorum ama lokasyon değişikliği onay linki şu şekilde:
https://www.ovh.com/fr/cgi-bin/changeDc.cgi?o=SİPARİŞNO&p=lqpl&c=y
denemek istersen