OVH'tan Yeni £2.99'luk Dedicated
1.600
●96.370
- 29-08-2013, 13:08:23athar mıdır nedir o herifte Türk karşıtlığı var galiba. Bizden kim konu açsa daha farklı şekillerde laf sokuşturmaya başlıyor.Sahinnetwork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

öyle demeyelim de bu saatten sonra ben, ovh den bir daha sunucu almam, diyelim.mrtoxic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aslında kabahat bende. ucuz etin suyu acı olur diye boşa dememiş atalar da bizde firmanın adına güvendik.
adamlar halen sipariş alıyor.
eğer gün olur alacak olursam daha doğrusu almaya mecbur kalırsam forumda yetkili birkaç arkadaş var onlardan alırım. para içinde yüzmüyorsaksakta çok şükür 10 liralık 20 liralık 50 liralık farkı ödeyemeyecek kadar düşmedik. - 29-08-2013, 13:16:26Zaten fransız milleti ırkçı olduğunu heryerde belli ediyor. Başta kimsufi sunucularını avrupa ülkelerine satmaya çalışarak...MercanTelekom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-08-2013, 13:26:15aslında içte bende öyleyimde dışa vurmuyorum. ta ki kendi vur diyene kadar.

belkide yanlış bir görüş ama oturmuş içimize.Sahinnetwork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 29-08-2013, 13:47:21Üyeliği durduruldumSP 4 siparişim vardı,
RBX 2013-07-30 13:19:04
GRA 2013-08-12 13:25:34
GRA 2013-08-21 22:08:28
GRA 2013-08-21 13:21:11 X
Yanına x koyduğum siparişim teslim edildi. Sipariş sırası olarak ondan önce sunucularım da vardı. Bu iş sipariş sırasıyla değilmiş. - 29-08-2013, 13:56:22Aynen üstad, gra lokasyonda 20 sinde verdiğim sipariş gelmeyip sizin 21 indeki geldiyse sipariş sırasıyla değil demekkiSmedyaBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-08-2013, 14:25:42arkadaşlar bir mail geldi. lokasyon seçimi yaptırıyor. mailleriniz kontrol edin.
benim anladığım gra yı seçerseniz hızlı teslimat yapacağız seçmesenizde en geç 1 haftaya teslim edeceğiz diyor.
ilk link kabul et, ikinci link reddet.
adamların forumunda muhabbet ede ede çözeceğim bu fransızcayı
tabi onlarda Türkçeyi...
Bonjour, Vous avez récemment commandé un serveur de la gamme Serveur mini SP - 1 mois chez OVH dans notre datacentre de RBX, et nous vous en remercions. Comme vous l'avez probablement remarqué, nos délais de livraison sont depuis quelques semaines plus longs qu'à l'accoutumée à RBX, dû au nombre très important de commandes que nous avons enregistré au mois d'Août suite à la mise à jour complète de notre gamme. Pour accélérer la livraison de votre serveur, nous vous proposons de modifier le datacentre d'hébergement de celui-ci : au lieu de RBX nous vous proposons GRA, toujours en France. En changeant le datacentre de livraison, vous gardez votre position dans l'ordre des commandes, et vous serez livré très prochainement. Vous pouvez consulter la page suivante qui montre la localisation de nos différents datacentres : - http://www.ovh.com/fr/serveurs_dedie...datacentre.xml Si vous êtes d'accord pour la livraison vers GRA, vous pouvez valider le changement immédiatement : - https://www.ovh.com/fr/cgi-bin/changeDc.cgi?o=xxxx Si vous voulez malgré tout être livré dans le datacentre RBX, suivez ce lien pour maintenir votre choix : - https://www.ovh.com/fr/cgi-bin/changeDc.cgi?o=xxxx Si vous ne validez aucun des deux choix ci-dessus d'ici 48h, nous privilégierons la rapidité de livraison pour votre confort et donc par défaut nous vous livrerons à GRA. Nous faisons dans tous les cas le maximum pour que ces délais de livraisons soient résorbés d'ici une semaine.
- 29-08-2013, 14:33:33Valla onlar insan,ırk ayrımı yapmasa emin ol sende yapmazdın. Bu arada mailde gelmedi OVH dan bari lokasyon seçimi yaptırsalarda bir an önce teslim etseler. Artık gün sayar olduk. Bu kadar saçmalığı ilk defa görüyorum. Sipariş tarihi 02.08.2013 - 29.08.2013. Ayrıca 1 haftada gelmesini umut eden arkadaşlar var, benim anlamadığım bizim burda 3-4 haftadır beklediğimizi görerek nasıl hemen gelmesini bekliyorlar anlayamadım.MercanTelekom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-08-2013, 14:37:27Okuyunuz olayı çözünüz
https://www.r10.net/1067826753-post160.html
Herifin teki sana tek dilde yaz demiş hehe.