• 29-08-2013, 10:01:31
    Üşenmedim ovh forumundaki konuyu okudum. Bence sen ovhden bir daha sunucu alamazsın
  • 29-08-2013, 13:08:23
    Sahinnetwork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haha ne güldüm ya Herifin teki sana tek dilde yaz demiş hehe.
    athar mıdır nedir o herifte Türk karşıtlığı var galiba. Bizden kim konu açsa daha farklı şekillerde laf sokuşturmaya başlıyor.

    mrtoxic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üşenmedim ovh forumundaki konuyu okudum. Bence sen ovhden bir daha sunucu alamazsın
    öyle demeyelim de bu saatten sonra ben, ovh den bir daha sunucu almam, diyelim.
    aslında kabahat bende. ucuz etin suyu acı olur diye boşa dememiş atalar da bizde firmanın adına güvendik.
    adamlar halen sipariş alıyor.

    eğer gün olur alacak olursam daha doğrusu almaya mecbur kalırsam forumda yetkili birkaç arkadaş var onlardan alırım. para içinde yüzmüyorsaksakta çok şükür 10 liralık 20 liralık 50 liralık farkı ödeyemeyecek kadar düşmedik.
  • 29-08-2013, 13:16:26
    MercanTelekom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    athar mıdır nedir o herifte Türk karşıtlığı var galiba. Bizden kim konu açsa daha farklı şekillerde laf sokuşturmaya başlıyor.



    öyle demeyelim de bu saatten sonra ben, ovh den bir daha sunucu almam, diyelim.
    aslında kabahat bende. ucuz etin suyu acı olur diye boşa dememiş atalar da bizde firmanın adına güvendik.
    adamlar halen sipariş alıyor.

    eğer gün olur alacak olursam daha doğrusu almaya mecbur kalırsam forumda yetkili birkaç arkadaş var onlardan alırım. para içinde yüzmüyorsaksakta çok şükür 10 liralık 20 liralık 50 liralık farkı ödeyemeyecek kadar düşmedik.
    Zaten fransız milleti ırkçı olduğunu heryerde belli ediyor. Başta kimsufi sunucularını avrupa ülkelerine satmaya çalışarak...
  • 29-08-2013, 13:26:15
    aslında içte bende öyleyimde dışa vurmuyorum. ta ki kendi vur diyene kadar.

    belkide yanlış bir görüş ama oturmuş içimize.
    Sahinnetwork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zaten fransız milleti ırkçı olduğunu heryerde belli ediyor. Başta kimsufi sunucularını avrupa ülkelerine satmaya çalışarak...
  • 29-08-2013, 13:47:21
    Üyeliği durduruldu
    mSP 4 siparişim vardı,

    RBX 2013-07-30 13:19:04
    GRA 2013-08-12 13:25:34
    GRA 2013-08-21 22:08:28
    GRA 2013-08-21 13:21:11 X

    Yanına x koyduğum siparişim teslim edildi. Sipariş sırası olarak ondan önce sunucularım da vardı. Bu iş sipariş sırasıyla değilmiş.
  • 29-08-2013, 13:56:22
    sunucuoptimizasyon.com
    SmedyaBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mSP 4 siparişim vardı,

    RBX 2013-07-30 13:19:04
    GRA 2013-08-12 13:25:34
    GRA 2013-08-21 22:08:28
    GRA 2013-08-21 13:21:11 X

    Yanına x koyduğum siparişim teslim edildi. Sipariş sırası olarak ondan önce sunucularım da vardı. Bu iş sipariş sırasıyla değilmiş.
    Aynen üstad, gra lokasyonda 20 sinde verdiğim sipariş gelmeyip sizin 21 indeki geldiyse sipariş sırasıyla değil demekki
  • 29-08-2013, 14:25:42
    arkadaşlar bir mail geldi. lokasyon seçimi yaptırıyor. mailleriniz kontrol edin.

    benim anladığım gra yı seçerseniz hızlı teslimat yapacağız seçmesenizde en geç 1 haftaya teslim edeceğiz diyor.
    ilk link kabul et, ikinci link reddet.

    adamların forumunda muhabbet ede ede çözeceğim bu fransızcayı
    tabi onlarda Türkçeyi...
    Bonjour,
    
    Vous avez récemment commandé un serveur de la gamme Serveur mini SP - 1 mois
    chez OVH dans notre datacentre de RBX, et nous vous en remercions.
    
    Comme vous l'avez probablement remarqué, nos délais de livraison
    sont depuis quelques semaines plus longs qu'à l'accoutumée à RBX,
    dû au nombre très important de commandes que nous avons enregistré au
    mois d'Août suite à la mise à jour complète de notre gamme.
    
    Pour accélérer la livraison de votre serveur, nous vous proposons de
    modifier le datacentre d'hébergement de celui-ci : au lieu de RBX
    nous vous proposons GRA, toujours en France.
    En changeant le datacentre de livraison, vous gardez votre position
    dans l'ordre des commandes, et vous serez livré très prochainement.
    
    Vous pouvez consulter la page suivante qui montre la localisation
    de nos différents datacentres :
    
    - http://www.ovh.com/fr/serveurs_dedie...datacentre.xml
    
    Si vous êtes d'accord pour la livraison vers GRA, vous pouvez
    valider le changement immédiatement :
    
    - https://www.ovh.com/fr/cgi-bin/changeDc.cgi?o=xxxx
    
    Si vous voulez malgré tout être livré dans le datacentre RBX,
    suivez ce lien pour maintenir votre choix :
    
    - https://www.ovh.com/fr/cgi-bin/changeDc.cgi?o=xxxx
    
    Si vous ne validez aucun des deux choix ci-dessus d'ici 48h,
    nous privilégierons la rapidité de livraison pour votre confort
    et donc par défaut nous vous livrerons à GRA.
    
    Nous faisons dans tous les cas le maximum pour que ces délais de
    livraisons soient résorbés d'ici une semaine.
  • 29-08-2013, 14:33:33
    MercanTelekom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aslında içte bende öyleyimde dışa vurmuyorum. ta ki kendi vur diyene kadar.

    belkide yanlış bir görüş ama oturmuş içimize.
    Valla onlar insan,ırk ayrımı yapmasa emin ol sende yapmazdın. Bu arada mailde gelmedi OVH dan bari lokasyon seçimi yaptırsalarda bir an önce teslim etseler. Artık gün sayar olduk. Bu kadar saçmalığı ilk defa görüyorum. Sipariş tarihi 02.08.2013 - 29.08.2013. Ayrıca 1 haftada gelmesini umut eden arkadaşlar var, benim anlamadığım bizim burda 3-4 haftadır beklediğimizi görerek nasıl hemen gelmesini bekliyorlar anlayamadım.
  • 29-08-2013, 14:37:27
    Okuyunuz olayı çözünüz https://www.r10.net/1067826753-post160.html