athar mıdır nedir o herifte Türk karşıtlığı var galiba. Bizden kim konu açsa daha farklı şekillerde laf sokuşturmaya başlıyor.
öyle demeyelim de bu saatten sonra ben, ovh den bir daha sunucu almam, diyelim.
aslında kabahat bende. ucuz etin suyu acı olur diye boşa dememiş atalar da bizde firmanın adına güvendik.
adamlar halen sipariş alıyor.
eğer gün olur alacak olursam daha doğrusu almaya mecbur kalırsam forumda yetkili birkaç arkadaş var onlardan alırım. para içinde yüzmüyorsaksakta çok şükür 10 liralık 20 liralık 50 liralık farkı ödeyemeyecek kadar düşmedik.
Zaten fransız milleti ırkçı olduğunu heryerde belli ediyor. Başta kimsufi sunucularını avrupa ülkelerine satmaya çalışarak...