aslında içte bende öyleyimde dışa vurmuyorum. ta ki kendi vur diyene kadar.

belkide yanlış bir görüş ama oturmuş içimize.
Valla onlar insan,ırk ayrımı yapmasa emin ol sende yapmazdın. Bu arada mailde gelmedi OVH dan bari lokasyon seçimi yaptırsalarda bir an önce teslim etseler. Artık gün sayar olduk. Bu kadar saçmalığı ilk defa görüyorum. Sipariş tarihi 02.08.2013 - 29.08.2013. Ayrıca 1 haftada gelmesini umut eden arkadaşlar var, benim anlamadığım bizim burda 3-4 haftadır beklediğimizi görerek nasıl hemen gelmesini bekliyorlar anlayamadım.