• 22-08-2013, 06:04:12
    MercanTelekom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    verdiklerini kim söyledi.

    teslim aldığımız zaman para fazlasıyla hakkını vermiş olacak. adamlar 1 ay siparişi teslim etmeyip para döndürüyor ve geçen bu süre zarfında aradaki farkı çıkarıyor.
    10 milyar dolarlık şirket, sizin 3-5 euronuzun peşinde yani.

    gerçekten kitap yazmalısınız.
  • 22-08-2013, 08:03:12
    SayfaNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10 milyar dolarlık şirket, sizin 3-5 euronuzun peşinde yani.

    gerçekten kitap yazmalısınız.
    Gerçekten çok komik : ) İsterse 100 milyar dolarlık olsun, Yinede hiç farketmez.
    Önce switchleri yükseltip mevcut müşterilere planlı çalışma bilgisi vermeleri, sonra sitelerindeki paketleri güncellemeleri, bir miktar stok yapmaları gerekirdi.

    3-5 euro çok ciddi büyük bir rakam, asıl para centler ile kazanılan işlerde.

    Bu avrupalı insanlar cahil değiller. Asıl kitabı yazan OVH, Okuyan ise sunucularını bekleyen insanlardır...
  • 22-08-2013, 09:00:35
    turkiyereseller adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerçekten çok komik : ) İsterse 100 milyar dolarlık olsun, Yinede hiç farketmez.
    Önce switchleri yükseltip mevcut müşterilere planlı çalışma bilgisi vermeleri, sonra sitelerindeki paketleri güncellemeleri, bir miktar stok yapmaları gerekirdi.

    3-5 euro çok ciddi büyük bir rakam, asıl para centler ile kazanılan işlerde.

    Bu avrupalı insanlar cahil değiller. Asıl kitabı yazan OVH, Okuyan ise sunucularını bekleyen insanlardır...
    adamların kapısında "babaaaaa" diye ağlayanda suç yok yani.
  • 22-08-2013, 12:00:37
    Son 2 sunucuda teslim edildi bana sorunsuz

    RBX den 2 sunucu
  • 22-08-2013, 12:05:52
    Hayırlı olsun , darısı bize :/
  • 22-08-2013, 12:09:23
    kadir58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Son 2 sunucuda teslim edildi bana sorunsuz

    RBX den 2 sunucu
    Sipariş tarihiniz nezamandı acaba?

    İlk kez ay sonuna kadar bekletseler diyorum Eski sunucuyu 1 ay açık tutmayı hesaplyarak 3 ağustosta sipariş verdim bari açılış 1 eylül civarı olsa 1 ay gecikme olsada aynı hesaba gelmiş olur
  • 22-08-2013, 12:14:42
    mail atmıslar bu hafta ıcı sıparislerıniz teslim edilcek dıye bakalım edilcekmı
  • 22-08-2013, 12:19:15
    [QUOTE=ulkunet;1067789270]
    kadir58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Son 2 sunucuda teslim edildi bana sorunsuz

    RBX den 2 sunucu

    Sipariş tarihiniz nezamandı acaba?

    İlk kez ay sonuna kadar bekletseler diyorum Eski sunucuyu 1 ay açık tutmayı hesaplyarak 3 ağustosta sipariş verdim bari açılış 1 eylül civarı olsa 1 ay gecikme olsada aynı hesaba gelmiş olur
    sipariş tarihim bundan tam 3-4 hafta öncesi
  • 22-08-2013, 12:21:21
    kadir58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Son 2 sunucuda teslim edildi bana sorunsuz

    RBX den 2 sunucu
    Bunlar kimsufi olanlarmı? eğer onlarsa hangi model bunlar?