Gerçekten çok komik : ) İsterse 100 milyar dolarlık olsun, Yinede hiç farketmez.
Önce switchleri yükseltip mevcut müşterilere planlı çalışma bilgisi vermeleri, sonra sitelerindeki paketleri güncellemeleri, bir miktar stok yapmaları gerekirdi.
3-5 euro çok ciddi büyük bir rakam, asıl para centler ile kazanılan işlerde.
Bu avrupalı insanlar cahil değiller. Asıl kitabı yazan OVH, Okuyan ise sunucularını bekleyen insanlardır...
adamların kapısında "babaaaaa" diye ağlayanda suç yok yani.