SayfaNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
10 milyar dolarlık şirket, sizin 3-5 euronuzun peşinde yani.

gerçekten kitap yazmalısınız.
Gerçekten çok komik : ) İsterse 100 milyar dolarlık olsun, Yinede hiç farketmez.
Önce switchleri yükseltip mevcut müşterilere planlı çalışma bilgisi vermeleri, sonra sitelerindeki paketleri güncellemeleri, bir miktar stok yapmaları gerekirdi.

3-5 euro çok ciddi büyük bir rakam, asıl para centler ile kazanılan işlerde.

Bu avrupalı insanlar cahil değiller. Asıl kitabı yazan OVH, Okuyan ise sunucularını bekleyen insanlardır...