• 12-08-2013, 23:38:02
    MercanTelekom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    rezilliğin doruk noktasıda bu son cümleniz. koskoca ovh diyoruz ama adamlar yatıyor. başka bir alternatif göremiyorum. bu adamlar adam gibi çalışsalar nasıl çözemez ki bu durumu.




    doğum günümde vereyim dedim siparişi. şansımıza gelir belki diye. doğduğuma pişman edecekler bu gidişle beni.

    1 hafta nedir ya. normal şartlar altında kabul edilebilecek bir durum değil ama sırf fransada olmaları el kol bağlıyor. iade istesen ayrı bir dert.
    pardon ama zorla satmıyor ovh

    ovh'daki ücrete başka yerden bulsaydınızda ordan alsaydınız sizin gibi bende bekliyorum merak etmeyin.
  • 12-08-2013, 23:44:15
    delicoban adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar biraz ovh'ye destek çıkın bu kadar ucuz fiyata bu kadar kaliteli sunucu hizmeti veriyor.

    Tarife ve hat limitsiz olayını aynı anda patlamaları kötü oldu ellerinde donanım yeterli olmadığı için hepimizi beklettiler. Fakat 15 bin sipariş'den bahsediyoruz.

    TR'de en büyük datacenter bile 10 bin sunucu barındırırken 8-10 yılda bu sayıya ulaşmışken ovh bunu 2 hafta içerisinde yaptı nerdeyse...

    15 bin sunucu demek ortalama.

    30 bin harddisk
    15 bin anakart
    350'ye yakın switch demek.


    buda büyük bir iş yükü ama emin olun ovh siparişi yetiştirdikten sonra çok iyi şekilde düzeyine oturacağından eminim. Donanım tedarikçilerin elinde donanım olsa benim fikrim ovh 1 hafta içinde bütün sunucuları teslim eder.

    İnşallah hepimizin makinası kısa süre içinde gelir.
    adamlar paranın gözüne vurmak için kampanya yaptı ki vurduda. 15 bin sipariş diyorsun. burdan gelen para benim cebime girse 10 sene çoluk çocuk rahat geçiniriz.

    Tr de'ki dc lerinde 10 bin var 100 bin var ne farkeder hele ki ovh bunu 2 haftada yapmış bu hiç farketmez. gücü varsa yapacak. benmi yazdırdım 3 günde teslim diye.

    koskoca firma eğer bu fiyata verdiğinde bu kadar fazla sipariş geleceğini tahmin edemiyorsa yahut tahmin etmese bile ya böyle olursa diyerekten 2. bir alternatifleri yoksa buranın beyin takımına bassın tekmeyi defetsin.

    ben burdakilerin yazdığını, arkadaşımın söylediğini, onun fikrini, bunun zikrini istemiyorum.

    VADEDİLENİ İSTİYORUM.

    Bakkala 1 ton sucuk getir demedik. Dünyanın sayılı firmalarından birine sunucu sipariş ettik.

    MaxTurk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pardon ama zorla satmıyor ovh

    ovh'daki ücrete başka yerden bulsaydınızda ordan alsaydınız sizin gibi bende bekliyorum merak etmeyin.
    siz sessizce bekleyin o zaman. bana dokunmayın
    benim içimdekileri bir yere dökmem lazım. İngilizcem veya Fransızcam olmadığı için bu konuda tam yeri.

    zorla satmıyor ne ya. zorla satılan mı alınır sadece. satıyoruz 3 günde teslim ediyoruz dediler aldık. etmiyorlar bende konuşuyorum.
  • 12-08-2013, 23:56:41
    15 bin siparişten tahminim ovh 2-3 milyon dolar kaldırdı . Ama böyle kalitesizleşecekse ve yavaş servis verecekse ben şahsen yüksek fiyatlara razıyım. Bir server içinde 1 ay beklenmez ki.
  • 13-08-2013, 00:00:25
    MercanTelekom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adamlar paranın gözüne vurmak için kampanya yaptı ki vurduda. 15 bin sipariş diyorsun. burdan gelen para benim cebime girse 10 sene çoluk çocuk rahat geçiniriz.

    Tr de'ki dc lerinde 10 bin var 100 bin var ne farkeder hele ki ovh bunu 2 haftada yapmış bu hiç farketmez. gücü varsa yapacak. benmi yazdırdım 3 günde teslim diye.

    koskoca firma eğer bu fiyata verdiğinde bu kadar fazla sipariş geleceğini tahmin edemiyorsa yahut tahmin etmese bile ya böyle olursa diyerekten 2. bir alternatifleri yoksa buranın beyin takımına bassın tekmeyi defetsin.

    ben burdakilerin yazdığını, arkadaşımın söylediğini, onun fikrini, bunun zikrini istemiyorum.

    VADEDİLENİ İSTİYORUM.

    Bakkala 1 ton sucuk getir demedik. Dünyanın sayılı firmalarından birine sunucu sipariş ettik.



    siz sessizce bekleyin o zaman. bana dokunmayın
    benim içimdekileri bir yere dökmem lazım. İngilizcem veya Fransızcam olmadığı için bu konuda tam yeri.

    zorla satmıyor ne ya. zorla satılan mı alınır sadece. satıyoruz 3 günde teslim ediyoruz dediler aldık. etmiyorlar bende konuşuyorum.
    satıyoruz 3 günde teslim ediyoruz garantisini ovh'mı verdi acaba size
  • 13-08-2013, 00:01:35
    ucuz etin yahnin tadı güzel olması gerekiyordu bence
  • 13-08-2013, 00:02:03
    jediking adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    15 bin siparişten tahminim ovh 2-3 milyon dolar kaldırdı . Ama böyle kalitesizleşecekse ve yavaş servis verecekse ben şahsen yüksek fiyatlara razıyım. Bir server içinde 1 ay beklenmez ki.
    Neden hep komşunun bahçesi bizim bahçemizden daha büyük gelir.

    Bu mantıkla gidersen o zaman ovh 1-2 yıla dünyayı feth eder.

    15.000 sunucu ve 2 milyon dolar peeh (:

    15.000 sunucu sanki maliyeti sıfır,direk gelen para adamlara kalıyor.
  • 13-08-2013, 00:04:03
    MaxTurk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    satıyoruz 3 günde teslim ediyoruz garantisini ovh'mı verdi acaba size
    vermedimi?
  • 13-08-2013, 00:05:26
    sunucuoptimizasyon.com
    fugiboy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ucuz etin yahnin tadı güzel olması gerekiyordu bence
    Ucuz et ama yahni gayet güzel, afiyetle yiyiyoruz
  • 13-08-2013, 00:15:51
    MercanTelekom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vermedimi?
    garanti derken şu 72 hours'danmı bahsediyoruz acaba o sadece tahmini kurulum süresi garanti değil.