MercanTelekom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
adamlar paranın gözüne vurmak için kampanya yaptı ki vurduda. 15 bin sipariş diyorsun. burdan gelen para benim cebime girse 10 sene çoluk çocuk rahat geçiniriz.

Tr de'ki dc lerinde 10 bin var 100 bin var ne farkeder hele ki ovh bunu 2 haftada yapmış bu hiç farketmez. gücü varsa yapacak. benmi yazdırdım 3 günde teslim diye.

koskoca firma eğer bu fiyata verdiğinde bu kadar fazla sipariş geleceğini tahmin edemiyorsa yahut tahmin etmese bile ya böyle olursa diyerekten 2. bir alternatifleri yoksa buranın beyin takımına bassın tekmeyi defetsin.

ben burdakilerin yazdığını, arkadaşımın söylediğini, onun fikrini, bunun zikrini istemiyorum.

VADEDİLENİ İSTİYORUM.

Bakkala 1 ton sucuk getir demedik. Dünyanın sayılı firmalarından birine sunucu sipariş ettik.



siz sessizce bekleyin o zaman. bana dokunmayın
benim içimdekileri bir yere dökmem lazım. İngilizcem veya Fransızcam olmadığı için bu konuda tam yeri.

zorla satmıyor ne ya. zorla satılan mı alınır sadece. satıyoruz 3 günde teslim ediyoruz dediler aldık. etmiyorlar bende konuşuyorum.
satıyoruz 3 günde teslim ediyoruz garantisini ovh'mı verdi acaba size