• 10-08-2013, 12:38:41
    Arkadaşlar ben mSP modelini alsam, esxi kurup oluşturduğum sanal sunucuya 180 günlük trial windows kursam bir problem olur mu?
  • 10-08-2013, 12:40:43
    Üyeliği durduruldu
    LosT1983 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar ben mSP modelini alsam, esxi kurup oluşturduğum sanal sunucuya 180 günlük trial windows kursam bir problem olur mu?
    Sorun olmaz.
  • 10-08-2013, 18:17:49
    Chargement des informations de votre commande en cours

    Server kurulumu bekleniyor diyor. Rezilliğe bak ya. Normalmiş gibi izliyoruz.
  • 10-08-2013, 22:03:30
    Bakalım vaadlerine göre son 24 saat artık. güya arkadaşlar pazar günü vereceklerdi bakalım neler olacak ama benim düşüncem biraz daha oyalar bu herifler bizi.
  • 11-08-2013, 00:15:19
    Karar verdim ovh ya rakip sistem kuracam onlari batira c am :-D ayip bu kadar insan oyalanirmi yahu...
  • 11-08-2013, 00:20:09
    GodGave adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Karar verdim ovh ya rakip sistem kuracam onlari batira c am :-D ayip bu kadar insan oyalanirmi yahu...
    hocam bunun adı ayıp değil başka bişeyde şimdi burda yazarsam birde ban yerim ben zararlı çıkarım zaten ovh taktı o kadar bekletti birde r10dan atılırsak olaya bak
  • 11-08-2013, 00:21:27
    1400 Adedi teslim edildi deniyordu forumda parti parti veriliyor talep çok olmuş belli
  • 11-08-2013, 01:18:48
    sitelerinde tarla ortasında bir veri merkezi var. gelin el el verelim fransaya gidip 1-2 adam pataklayalım içimiz soğusun

    Romalı kardeşlerim benimle misiniz
  • 11-08-2013, 01:33:32
    sunucuoptimizasyon.com
    MercanTelekom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sitelerinde tarla ortasında bir veri merkezi var. gelin el el verelim fransaya gidip 1-2 adam pataklayalım içimiz soğusun

    Romalı kardeşlerim benimle misiniz
    Varız, döner bıçaklarıyla dalalım, 82 ırak 83 lübnan 84 fransa.

    Yalnız sunucuyu teslim aldıktan sonra ben seni tanımam