LosT1983 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar ben mSP modelini alsam, esxi kurup oluşturduğum sanal sunucuya 180 günlük trial windows kursam bir problem olur mu?
Sorun olmaz.