GodGave adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Karar verdim ovh ya rakip sistem kuracam onlari batira c am :-D ayip bu kadar insan oyalanirmi yahu...
hocam bunun adı ayıp değil başka bişeyde şimdi burda yazarsam birde ban yerim ben zararlı çıkarım zaten ovh taktı o kadar bekletti birde r10dan atılırsak olaya bak