• 09-08-2013, 23:33:37
    MaxTurk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar müjde!

    kimsufi 2.99 euro olan paketten satın alan arkadaşlar 12.08.2013 tarihinde teslim alacaklarmış tabiki ödemesi onaylananlar.

    mSP paketleri ise 11.08.2013 & 12.08.2013 tarihleri arasında belirtildi.

    sırf bu bilgiyi alabilmek için 20£ verip acil destek talebi oluşturdum.
    Hocam hazır 20 euro vermişsiniz madem sitedeneden 72 saat yazıpta bu tarihi verdiklerinide sorsanızya. insanları aldatıcı bilgi vermemeleri için siteyede 11-12 ağustos neden yazmıyorlarmış bi sorunda ne cevap verecekler bakalım.
  • 10-08-2013, 00:16:37
    Ozkula adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiye de bedavaya dağıtsan bile 3 gün içinde teslim etmezsen hakkında 10 tane olumsuz yorum yazılır yurt dışı olunca paşa paşa bekleniyor
    Aslında denemek lazım. Siz Türkiyeden 200mbps limitsiz sunucuyu 100 TL ye verin. 1 ay bile bekleyen çıkacaktır Mesela ben Taşa tutma değil açılana kadr tek cümle dahi etmezdim
  • 10-08-2013, 00:43:30
    hizliseedbox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam hazır 20 euro vermişsiniz madem sitedeneden 72 saat yazıpta bu tarihi verdiklerinide sorsanızya. insanları aldatıcı bilgi vermemeleri için siteyede 11-12 ağustos neden yazmıyorlarmış bi sorunda ne cevap verecekler bakalım.
    euro değil o efendim sterlin sormaz olurmuyum o sorum yanıtsız kaldı ne yazıkki

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:43:30 -->-> Daha önceki mesaj 00:29:39 --

    ondan sonra verdiğimiz siparişide alamayalım değil mi herkesin serveri teslim edilir bizimki 1 ay daha yatar ozaman
  • 10-08-2013, 00:44:38
    Üyeliği durduruldu
    MaxTurk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    euro değil o efendim sterlin sormaz olurmuyum o sorum yanıtsız kaldı ne yazıkki

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:43:30 -->-> Daha önceki mesaj 00:29:39 --

    ondan sonra verdiğimiz siparişide alamayalım değil mi herkesin serveri teslim edilir bizimki 1 ay daha yatar ozaman
    Rtük kapatmasın diye mesajı sildim
  • 10-08-2013, 03:15:01
    ödeme onayı gelmiş çok şükür panelde göründü

  • 10-08-2013, 03:17:23
    sunucuoptimizasyon.com
    MercanTelekom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ödeme onayı gelmiş çok şükür panelde göründü

    O daha human check e girecek, sevinmeyin hemen
  • 10-08-2013, 03:19:25
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O daha human check e girecek, sevinmeyin hemen
    umar ha umar umar napalım
  • 10-08-2013, 03:21:56
    sunucuoptimizasyon.com
    MercanTelekom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    umar ha umar umar napalım
    Umut dünyası diyorsun yani
  • 10-08-2013, 03:35:55
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Umut dünyası diyorsun yani
    malesef.
    harbiden iyiki Türk firması değil burası. başta alıcılar, sonrasında r10 camiası, bayram günü akrabalık ilişkilerini ustaca ilerletirdi.

    Hoş bunlarada aynı ama bize uzaklar ses gitmiyor...