Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Umut dünyası diyorsun yani
malesef.
harbiden iyiki Türk firması değil burası. başta alıcılar, sonrasında r10 camiası, bayram günü akrabalık ilişkilerini ustaca ilerletirdi.

Hoş bunlarada aynı ama bize uzaklar ses gitmiyor...