MaxTurk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
euro değil o efendim sterlin sormaz olurmuyum o sorum yanıtsız kaldı ne yazıkki

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:43:30 -->-> Daha önceki mesaj 00:29:39 --

ondan sonra verdiğimiz siparişide alamayalım değil mi herkesin serveri teslim edilir bizimki 1 ay daha yatar ozaman
Rtük kapatmasın diye mesajı sildim